.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: فضاي كار در مازندران فراهم است

استاندار مازندران گفت: فضاي كار در استان فراهم شده و بايد به دنبال توسعه و پيشرفت استان باشيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سيد‌محمد كريمي در مراسم كلنگ‌زني احداث پنج پروژه ملي فني و حرفه‌اي در مازندران اظهار داشت: با آغاز عمليات اجرايي پنج هنرستان فني و حرفه‌اي و كار و دانش در استان مازندران، 9 هزار و 700 متر مربع به فضاهاي آموزشي هنرستان اضافه شد.
وي گفت: ساخت اين پنج هنرستان از مصوبات دور دوم سفر رياست جمهوري به مازندران بوده كه 4 ميليارد و 400 ميليون تومان اعتبار براي اين پروژه‌ها تخصيص يافت.
كريمي افزود: اين هنرستان‌ها به صورت همزمان در شهرهاي بابل، نور، فريدونكنار و چالوس كلنگ زده مي‌شود.
وي تصريح كرد: اين پروژه‌ها تا سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد و دانش‌آموزان مي‌توانند از اين فضاي آموزشي استفاده كنند.
استاندار مازندران با اعلام اينكه مردم وقايع نگار بسيار دقيقي هستند، خاطرنشان كرد: با تعامل همه دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانيم فضاي آموزشي بهتري در سطح استان داشته باشيم.
وي با اشاره به اينكه دو دهه از صنعت عقب هستيم، بيان داشت: در حال حاضر نيروي كار تكنسين در جامعه نياز است و هنرستان‌هاي كار و دانش بايد كيفي و كاربردي شوند.
كريمي از اختصاص پرداخت تسهيلات 50 ميليارد توماني صندوق مهر امام رضا (ع) براي خوداشتغالي خبر داد و تصريح كرد: آموزش و پرورش و فني و حرفه‌اي بايد از اين وام‌ها استفاده كنند كه سود اين تسهيلات چهار درصد است.
استاندار مازندران خاطرنشان كرد: فضاي كار در استان فراهم شده و بايد به دنبال توسعه و پيشرفت شهر خودمان باشيم.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در اين مراسم گفت: آموزش و پرورش نسبت به سفر نخست رياست جمهوري به مازندران پروژه‌هاي زيادي داشت و در دولت نهم توجه ويژه‌اي به تجهيزات مدارس شده است كه دولت نهم را به عنوان دولت تلاش ياد مي‌كنند.
عبدالوحيد فياضي اظهار داشت: مجموعه تجهيز و نوسازي مدارس كشور و استان در طول سه سال گذشته بي‌نظير بود و نمي‌توان با دولت‌هاي گذشته مقايسه كرد.
وي از كلنگ‌زني پنج مدرسه شبانه‌روزي در آينده نزديك در استان خبر داد.
‌فياضي درباره ساماندهي مدارس در مهر ماه سال جاري گفت: با كمك دستگاه‌هاي اجرايي استان تلاش مي‌كنيم كه هيچ مدرسه تخريبي در استان نداشته باشيم و در اين راستا 120 مدرسه براي سال تحصيلي آينده ساماندهي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1388
جه نو ع كاري؟؟؟؟
فربد 4 خرداد 1388
الحمدالله مشكل بيكاري هم در استان مازندران حل شد با زدن 5 هنرستان پس اگه 100 هنرستان هم در كشور بزنيم مشكل بيكاري كشور هم حل ميشه واقعا دلمون خوشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.